WPP Group Plc (WPP.L, WPPGY), brytyjska firma medialna, poinformowała w piątek, że jej zysk przed opodatkowaniem w pierwszym półroczu wzrósł o 6,1 procent do 419 milionów funtów z 394 milionów funtów w zeszłym roku. Zysk na akcję wyniósł 22,7 pensa, o 10,2 procent więcej niż 20,6 pensa rok temu.
Główny zysk przed opodatkowaniem wyniósł 562 miliony funtów, w porównaniu do 502 milionów funtów w zeszłym roku. Główny zysk na akcję wyniósł 33,0 pensów, w porównaniu do 28,7 pensów w poprzednim roku.
Przychody w tym okresie wzrosły o 10,2 procent do 6,76 miliarda funtów z 6,13 miliarda funtów w zeszłym roku. Przychody wzrosły o 8,7 proc.
Przychody pomniejszone o koszty refakturowane wyniosły 5,5 miliarda funtów, co oznacza wzrost o 12,5 procent.
W drugim kwartale przychody LFL wzrosły o 9,3 proc.
Patrząc w przyszłość, firma stwierdziła, że jej wyniki w pierwszej połowie 2022 r. były dobre i spodziewa się dalszego wzrostu w drugiej połowie.